mishaningozleri:

emineminzencikizi:

silawhitesides:

makyajyakismiyo:

yarimsaatdaha:

bu gif öbür yıldızlı giften daha güzel bence ya, daha inandım buna sanki

O zaman bi dilek tutup rb yapıyorum..

Bende inandim buna :D

Oldu ya ayni gun icinde oldu vallahi

Lütfen :(

mishaningozleri:

emineminzencikizi:

silawhitesides:

makyajyakismiyo:

yarimsaatdaha:

bu gif öbür yıldızlı giften daha güzel bence ya, daha inandım buna sanki

O zaman bi dilek tutup rb yapıyorum..

Bende inandim buna :D

Oldu ya ayni gun icinde oldu vallahi

Lütfen :(

enbirincimal:

geliyorum1sn:

oha aq ilk resim ne öyle :o

ilkinde adam kılık değiştirince benden güzel olmuş

enbirincimal:

geliyorum1sn:

oha aq ilk resim ne öyle :o

ilkinde adam kılık değiştirince benden güzel olmuş

malesefyasiyorumblog:

Oha lan ben hiç böyle düşünmemiştim

malesefyasiyorumblog:

Oha lan ben hiç böyle düşünmemiştim

sadecesevgi:

Korkma çocuk, nasıl olsa asacaklar hayallerini nede olsa vuracaklar her şeye rağmen ALLAH diyen kalbini!! Artık bir şey yapılsın istiyorum şu bok sürüsüne kafa tutamayacak adamlar değiliz de işte!!

sadecesevgi:

Korkma çocuk, nasıl olsa asacaklar hayallerini nede olsa vuracaklar her şeye rağmen ALLAH diyen kalbini!! Artık bir şey yapılsın istiyorum şu bok sürüsüne kafa tutamayacak adamlar değiliz de işte!!

karanliktayasayan:

benimcanimoyleistiyor:

Arkadaşım Kudret Nur 19 Temmuzda kaybolmuştur. Görenler olursa lütfen yukardaki numaraya ulaşabilir mi arkadaşlar

şöyle şeyleri rb yapmayınca vicdanım sızlıyor ya. inşallah bulunur

karanliktayasayan:

benimcanimoyleistiyor:

Arkadaşım Kudret Nur 19 Temmuzda kaybolmuştur. Görenler olursa lütfen yukardaki numaraya ulaşabilir mi arkadaşlar

şöyle şeyleri rb yapmayınca vicdanım sızlıyor ya. inşallah bulunur

veherzaman:

siyahmavisi:

bilemedinonyedi:

Tüm senemin özeti.

%100 katıksız ben abi aasdffgfg

Oh ha ni :D

kaantangozeningitari:

”Ben icap ettiği zaman en büyük hediyem olmak üzere,Türk Milletine canımı vereceğim.” - MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.

kaantangozeningitari:

”Ben icap ettiği zaman en büyük hediyem olmak üzere,Türk Milletine canımı vereceğim.” - MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.


güzel bakmak.

güzel bakmak.

terbiyefukarasi:

gül’ün cevabı şu oldu :”sana böyle bir soru sorma hakkını kimse veremez”

soru çevirmenler tarafından çevrilmedi,yaklaşık 125 kişiye öğrenciler arasında çevrildi

cikolatadanmadam:

geliyorum1sn:

bosayasayangenc:

antalyasenicokseviyorum:

hay amk auhdsgysaoıh

ulan amk kjagsksdjkfgdf

favorim ya :ADFS:ASD:Fsdgdf

ya

fillervebulutlar:

bardaktakiviski:

Coco cola reklamini bide boyle izleyin

Rb’leyin lan şunu

ametbuba:

!!!